NOWTV מקבוצת "ערוצי תוכן ישראל בע"מ"

עם סיום תפקידי כיו"ר רשות השידור החלטתי להקים את NOWTV, ערוץ הטלוויזיה האינטרנטית הראשון בישראל-  שיהפוך ל"רשות שידור פרטית"- גוף שיפיק תכניות איכותיות של רדיו וטלוויזיה אינטרנטיים.

אני מביא עמי למיזם זה את ניסיוני – עשרות שנים כעיתונאי בכיר, עורך ומגיש בטלוויזיה, יועץ התקשורת של בנימין נתניהו, בעל תואר שלישי בתקשורת מאוניברסיטת חיפה וכמרצה לתקשורת באוניברסיטאות ובמכללות.

המיזם נועד להתמודד עם השינויים בצפייה ב"תוכן טלוויזיוני" במסכים השונים (במודל של תוכן ממומן) או כפי שאני קורא לזה- content vision. התכנים שאנו מפיקים עולים לאתר NOWTV– ערוץ הטלוויזיה האינטרנטית הראשון בישראל.

בשלב זה אנו מתמקדים במספר אפיקים ונשמח לעמוד לרשותכם:

*הפקת "שיחה יומית"- סרטון בפורמט של ראיון טלוויזיה  (לחצו כאן לפרטים)

*הפקת תכנית טלוויזיה משלכם- פאנל באולפן בהנחייתכם, כתבה שיווקית בשטח, תכנית בכיכוכבם ואפילו סדרת רשת (לחצו כאן לפרטים)

*צילום והפקה של הרצאה קצרה שלכם באולפן שתהווה כלי שיווקי עבורכם (לחצו כאן)

*צילום והפקה של קורס אינטרנטי שלכם באולפן או בשטח  (לחצו כאן לפרטים)

*הפקת מגזינים דיגיטליים חדשניים במגוון תחומים

*ניהול ערוצי יוטיוב של עסקים וארגונים במתכונת של ערוץ טלוויזיה

*גילוי, טיפוח וליווי של כוכבי רשת חדשים- מכל הגילים-לחצו כאן

*הפקת סרטונים ותוכן דיגיטלי מצולם לרשת

*הפקת פודקאסטים במסגרת NOW RADIO

*הרצאות בנושא עתונות ומדיה דיגיטלית

*הכשרה, הדרכה וליווי ארגונים ובעלי עסקים ביצירת תוכן וידאו

לפרטים נוספים: agictv@gmail.com

NOWTV היא חלק מקבוצת "ערוצי תוכן ישראל בע"מ"

מהי ה"טלוויזיה החדשה"?

בעבר, כששאלנו: "מה נראה בטלוויזיה?", התכוונו לשאול מהו התוכן ששמו "טלוויזיה" שנראה בקופסה המכונה "טלוויזיה". לשניהם- הן לתוכן והן למסך- היה שם זהה- "טלוויזיה".

היום, טלוויזיה היא קופסא, מסך בסלון. התוכן שנקרא "טלוויזיה" עובר למסכים אחרים- למחשב, למחשב הנייד, לטאבלט וכמובן לטלפון הנייד. הטלפון הוא למעשה המסך שבו אנו צופים כיום ברוב תכני ה"טלוויזיה".

המושג "טלוויזיה" הוא לא נכון אפוא בהקשר שלנו. אנו לא מפיקים "טלוויזיה" שרואים במסך ה"טלוויזיה". אנו מפיקים "טלוויזיה" שרואים במסכים אחרים, וגם במכשיר הטלוויזיה.

על מנת להגדיר מחדש את עולמות התוכן המצולם, צריך למצוא מונח אחר. המשמעות של Tele-vision ביוונית היא "לראות מרחוק". מדובר במושג ארכאי, ישן, שמתאר את המסך ולא את התוכן! אגב, הוא גם לא מדויק- כשאנחנו רואים "טלוויזיה" בטלפון הנייד, אנחנו רואים את התוכן מאד מקרוב, ולא מרחוק.

על כן החלטתי להטביע מונח חדש – content vision- "לראות תוכן" (ולא "לראות מרחוק").

וזה בדיוק מה שאנחנו מפיקים- תוכן וידאו למגוון מסכים.

וזה לא הכל. המימד החדש הזה- content vision- יפתח גם פורמטים ייחודים משלו, שיבדלו אותו מה"טלוויזיה". כשם שהקולנוע הוליד את הטלוויזיה, והטלוויזיה יצרה פורמטים ייחודים משלה שבידלו אותה מהקולנוע (סדרות, חדשות, שעשועונים ועוד), כך ה- content vision יפתח פורמטים שיבדלו אותו מה-television.

וזהו האתגר המקצועי שלנו- לפצח את הפורמט של ה- content vision.

אני מפנה אותך להרצאה מצולמת קצרה שלי בנושא – כאן

קבוצת "ערוצי תוכן ישראל בע"מ": (http://agictv.com/)

הפקת תוכן טלוויזיה אינטרנטי ייחודי במסגרת

NOW

ערוץ הטלוויזיה האינטרנטית הראשון בישראל (לחצו כאן)

הפקת סרטי תדמית, סרטוני לדיגיטל ותכני וידאו במסגרת

pilimtv-logo_cropped

בית הפקה הנותן שירותי צילום וידאו, עריכה והשכרת אולפן גרין סקרין בחיפה (לחצו כאן)

צילום הרצאות וקורסים אינטרנטיים במסגרת

nowledge

הקמפוס הדיגיטלי של NOWTV (לחצו כאן)