רוצים להתייעץ עם אחד המומחים? להתארח או להגיש תכנית משלכם? פנו אלינו עוד היום!

מיתוג ושיווק דיגיטלי

למה מגזין דיגיטלי חדשני?

בעידן שבו משתנים אמצעי התקשורת והמדיה המסורתית מפנה את מקומה למדיה הדיגיטלית, משתנה גם הצורה שבה בעלי עסקים וארגונים יכולים לחשוף את עצמם ופעילותם לקהל הרחב. לאדם הממוצע כבר אין זמן וחשק לצפות בפרסומות. הוא חשוף לכל כך הרבה תוכן ומידע, שהוא יבחר לצפות רק במה שרלבנטי, חשוב ומענין אותו. על כל השאר הוא ידלג.

זו הסיבה לפריחה של התחום המכונה "שיווק באמצעות תוכן"- content marketing. בעל העסק או הארגון לא משווקים את עצמם, אלא מפיקים תוכן שהוא בעל ערך לצופה. טיפים, תשובות לשאלות רלבנטיות, מידע חשוב או סתם סרטון שיש ערך לצפות בו (גם הנאה וחוויה היא ערך)

הפקת התוכן עוברת מאנשי הפרסום לאנשי התוכן, שיודעים לייצר בדיוק את מה שמעניין את הצופה. עיתונאים, שרואים את התוכן מנקודת המבט של הצופה, יודעים טוב יותר מאנשי שיווק איך להגיש את התוכן משום שהם לא מדקלמים "בריף" או דף מסרים, אלא יוצרים תוכן, כפי שכל מערכת עיתונאית היתה מייצרת.

כלי חדשני ואפקטיבי

על רקע זה פיתחנו ב-NOWTV את הכלי החדשני של מגזין דיגיטלי- NOWNET, שבו אתם מעיינים כעת. מגזינים כאלה מופקים במגוון נושאים- בריאות, משפט, עיצוב, תרבות, חינוך, גוף ונפש ועוד. כל מגזין יעסוק בנושא ספציפי אחר ויופץ בקידום ממומן ברשת לקהל היעד הרלבנטי.

המגזין הספציפי הזה עוסק בשיווק באמצעות תוכן, אבל הוא נועד גם להדגים את האפשרויות שיש לכל בעל עסק או ארגון בהשתתפות במגזין מסוג זה. אם תרצו, זוהי דוגמא מצוינת לשיווק באמצעות תוכן באמצעות… שיווק באמצעות תוכן.

הוידאו נחשב כיום לכלי החשוב והיעיל ביותר לשיווק באמצעות תוכן- video marketing. . במסגרת המגזין יוכל כל בעל עסק להופיע בסרטון בפורמט של ראיון טלוויזיה, כגון "שיחה יומית". (כאן תוכלו לצפות בהסבר על הפורמט). בדוגמא שבמגזין, מתראיין ד"ר אהרן עמיר על תחום התמחותו- איך משחזרים פנים. (כאן). יש אפשרות להופיע גם בפורמט קליל ונינוח יותר – "מגלגלים עסק" (לחצו להסבר על הפורמט) עם רות גונזלס (זוכרים את "גלגל המזל"?), למשל הראיון של רופא השיניים ד"ר אריאל סביון (כאן), שהבין את הפוטנציאל הרב של שיווק באמצעות וידאו.

היתרון: פרט לחשיפה במגזין תקבלו גם תוכן וידאו בדיוק כמו שגוגל אוהב עם שירות חדשני- אינדקוס מלא של הסרטון. במלים אחרות: גוגל יכיר כל מלה שתגידו בסרטון.יופיע גם במגזין, גם באתר NOWTV וגם יעמוד לרשותכם לאתר האינטרנט או דף הפייסבוק שלכם.

היועץ הפיננסי שהפך לכוכב טלוויזיה

מעבר לכך, ה-SHOW שלכם של הופעה בטלוויזיה תמתג אתכם כמומחים מובילים בתחום (וזו אחת ההתמחויות הבולטות שלנו- branding content). דוגמא טובה לכך היא בתכנית "השוק הפיננסי" (לחצו לצפיה בתוכנית) שמופקת ב-NOWTV. אודי חברוני הוא יועץ פיננסי שהבין את הפוטנציאל של הפקת תכנית טלוויזיה אינטרנטית משלו. התוצאה: הוא הפך להיות גורם מוביל בתחום ו"השוק הפיננסי" הפכה תוך זמו קצר לתכנית מוכרת ומובילה בעולם הפיננסי.

אפשר להפיק פורמט לכל בעל עסק, ארגון, מגזר, ישוב או קהילה. השמיים הם הגבול. למשל, כאשר חיפשו ב-NOWTV דרך לאפשר לישראלים המתגוררים בחו"ל להציג את העסק או המומחיות שלהם, נולד הרעיון של התכנית "ישראלים בחו"ל (לחצו לצפיה בתוכנית). התכנית הזו משודרת גם בערוץ הישראלי לרבבות ישראלים בחו"ל.

הרצאה ככלי למיתוג

אפשרות נוספת היא להקליט באולפן הרצאה קצרה שלכם, עד 10 דקות. (להסבר לחצו כאן) הסרטון יופיע במגזין, יעלה במתחם NOWLEDGE – הקמפוס הדיגיטלי שלנו וגם יעמוד לרשותכם. גם כאן, ההרצאה תשמש ככלי מיתוגי ולדרך שבה הלקוחות שלכם יוכלו להתרשם מכם בדרך בלתי אמצעית. יש לזכור: ההרצאה אינה שיווקית, אלא עוסקת בתחום התמחותכם ותעביר מידע או ערך לצופה. זה כבר יעשה ממילא את עבודת השיווק. הנה למשל ההרצאה של דיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה, פרופ' אורן גזל איל (כאן).

תכנית רדיו משלך

בתקופה האחרונה זוכים גם הפודקטסטים לעדנה. אנשים רבים יותר מאזינים לתכניות אלה בנסיעה, בחדר הכושר או בתור לרופא. המגזין מאפשר לכל בעל עסק גם למתג את עצמו באמצעות פודקסט (ראיון או הרצאה בפורמט רדיופוני), כמו ההרצאה הזו של ד"ר אמיר גילת על "הטלוויזיה החדשה" (כאן), שגם מרחיבה את הידע שלכם לגבי השינויים עליהם דברנו קודם בעולם הטלוויזיה.

ולבסוף, אם מסיבות שונות תעדיפו לשווק את העסק או הארגון שלכם באמצעות תוכן טקסטואלי, המגזין מאפשר לכם להגיש את התוכן ככתבה עתונאית, כמו בדוגמא הזו, המביאה את סיפורו יוצא הדופן של בעל חומוסיה מכפר קרע (כאן). לכתבה הזו גם נוסף סרטון של תכנית שהופקה ב-NOWTV. הסרטון , אגב, הפך להיות המתכון למשאוושה הנצפה ביותר ברשת.