תתחילו לשדר! מגזין טלוויזיה פנים ארגוני שמייצר מעורבות וגאוות יחידה
שלום לכם,
עם סיום תפקידי כיו"ר רשות השידור, הקמתי את חברת "ערוצי תוכן ישראל". לאחר שנים רבות בעולם התקשורת והשידור – לצד היותי מרצה וחוקר באקדמיה – הבנתי את החשיבות האסטרטגית של תוכן וידאו מקצועי בתוך ארגונים.
ההצעה שלנו: הזמן ליישר קו בין רמת המקצועיות שלכם לבין איכות התוכן הוויזואלי שלכם.
אנו נעניק לכם נראות טלוויזיונית מקצועית שתחבר את העובדים לחזון הארגוני, תטפח גאוות יחידה ותמנף כל הצלחה פנימית לכלי תקשורתי מנצח.
הדבר הבא בתקשורת הארגונית: הגיע זמן טלוויזיה
מיילים, פוסטים פנימיים וניוזלטרים – כל אלה כבר לא מייצרים חיבור רגשי. כדי ליצור תרבות ארגונית חזקה, אתם חייבים פורמט שמייצר וואו! ואמון, ומצטלם בסטנדרט של חדשות בטלוויזיה.
הפתרון הייחודי: מגזין חדשות פנים-ארגוני
אנחנו לוקחים את הידע והנסיון שלנו מעולם החדשות והתקשורת- ומפיקים עבורכם מגזין טלוויזיה של הארגון שלכם – סדרת תכנים ויזואלית, איכותית ומרתקת שנראית ומרגישה כמו מהדורת חדשות מקצועית.
הפתרון שלנו הוא הכלי האסטרטגי החדש של מנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש (HR), מנהלי רווחה ותקשורת ארגונית וכל מי שאחראי על הליבה התרבותית והתדמיתית של הארגון.
הערך המוסף: 4 מטרות של ה-HR וההנהלה:
חיזוק התרבות הפנימית וגיבוש: יצירת סיפורי עובדים מעוררי השראה והדגשת הצלחות המחלקה, שמחברים את הצוותים לחזון ומטפחים גאוות יחידה.
הטמעת חזון ומסרים: יצירת קשר ישיר, אמין ובלתי אמצעי בין ההנהלה לכלל העובדים, כולל מנהלי שטח.
הפחתת שמועות וחוסר ודאות: מתן פלטפורמה רשמית ואמינה לעדכונים, המונעת את התפשטות מידע לא מדויק.
מיתוג מעסיק פנימי: הצגת הארגון כמקום מקצועי, חדשני ומרתק לעבוד בו, ככלי לשימור עובדים מובילים.
המודל שלנו: הפקה מלאה
אתם רק מביאים את המסרים – אנחנו מפיקים את החדשות. אנו אחראים על הליווי העיתונאי, בניית הנרטיב, הצילום המקצועי באולפן או בשטח, והעריכה של המגזין כולו. אתם מקבלים נכס שידור מוכן להפצה.
אפשרות משלימה: ניתן לשלב סדנאות העשרה וגיבוש לצוותי HR או תקשורת, בהן אנו מעבירים כלים ליצירת תוכן פנימי חזק באמצעות בניית מערכת חדשות שמורכבת מהעובדים.
המסקנה : תקשורת ארגונית מנצחת
השקעה במגזין חדשות פנימי בפורמט שידור היא השקעה ישירה בתרבות הארגונית ובתוצאות העסקיות.
צרו קשר עוד היום לבניית הפלטפורמה שתחבר את הארגון שלכם מחדש.
לפרטים והרשמה- נא לפנות בהודעת ווטסאפ 054-2175888 או במייל agictv@gmail.com
נשמח לשמוע מכם בקרוב,
שאלות נפוצות (FAQ):
1. 😩 זה ייפול עלינו כעוד משימה ועבודה! מי יעשה את ההפקה בפועל?
תשובה: אנחנו מבטיחים שהתהליך לא ייפול עליכם. אנחנו כאן כדי לייצר עבורכם את התוכן באופן מלא. אנו לוקחים את הכל עלינו: בניית הנרטיב, הריאיון, הצילום והעריכה. אנחנו לוקחים את העבודה הקשה ואתם מקבלים את התוצאה המוגמרת והיוקרתית.
2. 💰 האם זה דורש תקציב משמעותי? איך נוכל להצדיק את ההשקעה בפני ההנהלה?
תשובה: מבטיחים שהמחיר לא יהיה הפקטור בהחלטה שלכם. העלות נקבעת על בסיס התדירות הנדרשת (חודשית, רבעונית או חד-פעמית) והיקף הצילומים. אנו מתחייבים לספק מחיר הוגן עם שירות אמין ומקצועי שמשקף את ניסיוננו בעולם השידור. ניתן להצדיק את ההשקעה כהשקעה ישירה בשימור עובדים וב-Employee Engagement, ששוות הרבה יותר מעלויות התחלופה של עובדים מוכשרים. צרו קשר לייעוץ ראשוני ואפיון צרכים ממוקד.
3. 📺 למה וידאו מקצועי טוב יותר ממיילים וניוזלטרים בגיבוש עובדים?
תשובה: מיילים וניוזלטרים נתפסים כ'מטלה'. פורמט וידאו מקצועי ברמת שידור מייצר התרגשות, אמון וסמכות. זהו הכלי היחיד שמעניק למנכ"ל את הניראות הבלתי אמצעית של 'המגיש הראשי', מחבר עובדי שטח לארגון ויוצר זיכרון קולקטיבי חזק לכל סיפור הצלחה.
4. ⏳ כמה זמן לוקח להפיק מהדורה של מגזין?
תשובה: לאחר שלב האפיון הראשוני (הכולל בניית נרטיב ופורמט קבוע), אנחנו פועלים במודל מהיר של מערכת חדשות. מרגע שאנו מקבלים את החומרים והמסרים מכם, אנו יכולים להשלים את ההפקה והעריכה בתוך לוח זמנים ממוקד ומהיר, כדי שתקבלו את התוצאה המוגמרת בזמן.
5. 🎯 יש הרבה חברות הפקה, למה שנפיק את המגזין דווקא אצלכם?
תשובה: היתרון שלנו הוא שאנחנו לא חברת הפקה רגילה – אנחנו שותף תקשורתי אסטרטגי המונע על ידי ניסיון ייחודי שאין שני לו בישראל. המוצר נראה ומרגיש כמו שידור חדשותי סמכותי. אנחנו לא רק "פותחים מצלמה" ומיקרופון. אנחנו לוקחים אחריות מלאה על התסריט, הליווי העיתונאי, הצילום והפוסט-פרודקשן. זה חוסך לכם משאבי ניהול פנימיים וזמן יקר שמבטיח מיקוד אסטרטגי בהעברת מסרים קריטיים שחברות הפקה רגילות אינן יודעות לבצע.
6. 💡 מי עומד מאחורי הפרויקט? מה הרקע שמקנה לכם את האוטוריטה הזו?
תשובה: הגישה שלנו נובעת משילוב ייחודי של ניסיון מקצועי רב-תחומי, שאין לו מקביל בתחום. ד"ר אמיר גילת, לשעבר יו"ר רשות השידור, הוא בעל נסיון של עשרות שנים כעיתונאי, עורך, מגיש טלוויזיה שמילא גם שורה של תפקידי ניהול בכירים במערכות שידור גדולות. ד"ר גילת מביא עמו הבנה אסטרטגית וניהולית -הן בהפקת תוכן והן בייעוץ תקשורת למנהלים בכירים.הוא גם בעל סמכות אקדמית ומחקרית כחוקר ומרצה באקדמיה לצד עיסוק בשטח בתחום המדיה הדיגיטלית.
במילים אחרות: השילוב של ניסיון שידורי, הבנה ניהולית, וגיבוי מחקרי מאפשר לנו להפיק תוכן שמשרת את הצרכים האסטרטגיים שלכם בסטנדרט אמינות, סמכות ואיכות שרק ידע מצטבר כזה יכול לייצר.
דוגמא למגזין פנימי של הישוב בית הלל:
דוגמה למגזין לעובדים של המרכז הרפואי "כרמל" (בהגשת המנכ"ל):