NOWTV בעקבות משבר הקורונה

שלום לכם,

 

עם סיום תפקידי כיו"ר רשות השידור הקמתי את  NOWTV (מקבוצת ערוצי תוכן ישראל בע"מ) שמטרתה להפוך ל"רשות שידור פרטית"- גוף שיפיק תוכן טלוויזיה ורדיו איכותי  אשר יופץ באמצעות  האינטרנט.

בעקבות משבר הקורונה האצנו  את תהליך ההתפתחות והצמיחה של המיזם.

המציאות החדשה יצרה עבורנו "קיצורי דרך" וקידמה תהליכים שהיו בליבת העשייה שלנו – הפקת סרטונים מהבית, למידה מרחוק ומכירת תוכן.


ברוח ימים אלה של ערבות הדדית החלטנו להפוך את NOWTV לפלטפורמה חינמית שתאפשר לבעלי עסקים קטנים, מומחים, מרצים ויוצרי תוכן לחשוף את עצמם ואת פעילותם בתקופה זו לקהל הרחב. זו התרומה שלנו.

בנוסף, עולים באתר NOWTV  תכנים ומידע הקשורים למשבר הקורונה ותכנים רבים נוספים שיעשירו אתכם בידע, טיפים, רעיונות, תובנות והמלצות צפייה וגם ינעימו את זמנכם בתקופה מיוחדת וקשה זו.

אם אתם בעלי עסקים קטנים, בעלי מקצועות חופשיים, מאמנים, יועצים, מטפלים או  יוצרי תוכן כל שעליכם לעשות הוא לשלוח לנו לינק לסרטון איכותי שלכם ביוטיוב, בליווי כמה מילים עליכם ועל הפעילות הייחודית שלכם.

אנו נעלה את הסרטונים ב-NOWTV עם קישור ישיר לערוץ היוטיוב שלכם, והכל ללא שום עלות מצדכם. כך תוכלו לחשוף את הפעילות שלכם לקהל גדול יותר.

בשגרה, אנו מתמחים ומובילים בישראל את התחום המתפתח של "שיווק באמצעות וידיאו" (video marketing)-

 

נשמח לעמוד לרשותכם בשירותים נוספים במחיר מיוחד

* הפקת ראיון בפורמט של "שיחה יומית" (כאן), או מהאולפן או מביתכם באמצעות זום.

* הפקת סרטון של הרצאה קצרה/קורס אינטרנטי שלכם באולפן   (כאן) או בבית/עסק שלכם.

*הטמעת כתוביות לסרטון  (חשוב לצפייה ברשתות החברתיות ומבחינת הנגשה לבעלי מוגבלויות)

*אינדוקס הסרטונים כך שגוגל יכיר כל מלה שתאמרו בהם

העולם משתנה וכך גם NOWTV שערוכה להתמודד עם המציאות החדשה באמצעות "הטלוויזיה החדשה", שמורכבת מתוכן וידיאו איכותי המופץ לצופים ומורכב מתוכן איכותי של אנשי מקצוע בשילוב תוכן גולשים, המרוכז במקום אחד לנוחיות הצופים.

איחולי בריאות שלמה וטובה לכולנו. נשמח לעמוד לרשותכם בכל דבר בענין,

אנו מפעילים גם בית הפקה ("פילים-בית לתוכן") שיוכל לסייע לכם בשירותי אולפן, צילום, עריכה וניהול ערוץ יוטיוב שלכם. פרטים- (כאן)

לפרטים נוספים: agictv@gmail.com

וטסאפ 054-2175888

 

בברכה,

 

מהי ה"טלוויזיה החדשה"?

הנה כמה מילים על המיזם, אליו נחזור בתם המשבר…

בעבר, כששאלנו: "מה נראה בטלוויזיה?", התכוונו לשאול מהו התוכן ששמו "טלוויזיה" שנראה בקופסה המכונה "טלוויזיה". לשניהם- הן לתוכן והן למסך- היה שם זהה- "טלוויזיה".

היום, טלוויזיה היא קופסא, מסך בסלון. התוכן שנקרא "טלוויזיה" עובר למסכים אחרים- למחשב, למחשב הנייד, לטאבלט וכמובן לטלפון הנייד. הטלפון הוא למעשה המסך שבו אנו צופים כיום ברוב תכני ה"טלוויזיה".

המושג "טלוויזיה" הוא לא נכון אפוא בהקשר שלנו. אנו לא מפיקים "טלוויזיה" שרואים במסך ה"טלוויזיה". אנו מפיקים "טלוויזיה" שרואים במסכים אחרים, וגם במכשיר הטלוויזיה.

על מנת להגדיר מחדש את עולמות התוכן המצולם, צריך למצוא מונח אחר. המשמעות של Tele-vision ביוונית היא "לראות מרחוק". מדובר במושג ארכאי, ישן, שמתאר את המסך ולא את התוכן! אגב, הוא גם לא מדויק- כשאנחנו רואים "טלוויזיה" בטלפון הנייד, אנחנו רואים את התוכן מאד מקרוב, ולא מרחוק.

על כן החלטתי להטביע מונח חדש – content vision- "לראות תוכן" (ולא "לראות מרחוק").

וזה בדיוק מה שאנחנו מפיקים- תוכן וידאו למגוון מסכים.

וזה לא הכל. המימד החדש הזה- content vision- יפתח גם פורמטים ייחודים משלו, שיבדלו אותו מה"טלוויזיה". כשם שהקולנוע הוליד את הטלוויזיה, והטלוויזיה יצרה פורמטים ייחודים משלה שבידלו אותה מהקולנוע (סדרות, חדשות, שעשועונים ועוד), כך ה- content vision יפתח פורמטים שיבדלו אותו מה-television.

וזהו האתגר המקצועי שלנו- לפצח את הפורמט של ה- content vision.

אני מפנה אותך להרצאה מצולמת קצרה שלי בנושא – כאן