לפני שתשלחו לנו את הסרטון שלכם…

מיזם NOWTV שם למטרה להנגיש לקהל תכני וידיאו איכותיים שיתנו לו ערך- מידע, טיפים או סתם הנאה מהצפייה.

הסרטונים מועלים לאתר באמצעות קישור לערוץ היוטיוב שלכם, כך שהכניסות יספרו בערוץ שלכם. NOWTV מהווה רק כלי נוסף להגדיל את הכניסות לערוץ שלכם.

בעקבות משבר הקורונה וכחלק מהניסיון שלנו לתרום לשיפור המצב, מאפשר NOWTV לבעלי עסקים קטנים, עצמאים, מאמנים ומטפלים, יועצים, מומחים ומרצים, אמנים וזמרים, עמותות וחברות ולכל מי שיוצר תוכן – לחשוף את התוכן באתר, ללא עלות כספית וללא התחייבות.

אתם מוזמנים להיות חלק מ"הטלוויזיה החדשה" (על החזון והמיזם-כאן) ולשלוח אלינו לכאן קישור לסרטון בלווית קטע טקסט שיספר עליכם, פעילותכם ומה שעומד מאחורי הסרטון.

 

 

העיקרון המנחה הוא שהתוכן עומד במרכז הסרט, ולא מי שמפיק אותו.

תוכן שמשווק אתכם בצורה ישירה "לא עושה את העבודה". הוא אפילו עלול להבריח את הצופים, שמוצפים באלפי סרטוני פרסום ולא רוצים "לשרוף זמן" על עוד אחד. הם כן יראו סרטון שיוכלו להפיק ממנו תועלת או הנאה.

זכרו! לא מדובר בסרטון פרסומי שלכם.  הכוונה לסרטוני תוכן שצולמו באיכות מקצועית שיתנו ערך לצופה.

אורך מומלץ של הסרטון- עד 5 דקות.

אנא הקפידו על איכות צילום טובה:

*מצלמה טובה  (בדרך כלל, לא מצלמת אינטרנט)

*רקע מתאים  (לא קיר לבן עם שקעי חשמל, חדר מפוזר)

*פוקוס

*מבט למצלמה

*מקמו עצמכם במרכז ה'פריים'

*בחרו מקום שקט ללא רעשי רקע

*בדקו שהסאונד טוב וללא רעש צורמני

 

ובעיקר על תוכן מתאים וממוקד:

*התחילו את הסרטון ישר, ללא הקדמה מיותרת וללא הצגה מייגעת של עצמכם.

*אל תשלחו סרטון שהיה לייב שלכם בזום, בפייסבוק או בכל מקום אחר. תכבדו את הקהל שיצפה בסרטון גם שלא בזמן אמת.

*דברו ישר ולענין על הנושא שברצונם להציג. תגדירו את הנושא מראש ואל תסטו ממנו.

* תנו מידע לצופה – טיפים, רעיונות או הרצאה קצרה בתחום התמחותכם (אבל לא תוכן פרסומי)

*אל תשלבו לוגו, מייל, טלפון או כתובת שלכם   (בניגוד להמלצות שאולי קבלתם, דברים אלה נותנים לסרטון "ארומה" שיווקית" ופוגעת באפקטיביות שלו. מי שיתרשם מכם, כבר יגיע אליכם ואם צריך- גם נעזור לו..)

הערה: סרטונים מתוך תכניות טלוויזיה אינן רלבנטיות לענייננו. אנו מכוונים ל"טלוויזיה שלא רואים בטלוויזיה".

 

לסיכום,

הדרך הטובה ביותר להבין את מה שאנחנו מחפשים  (ובמידה רבה זה גם לטובת האינטרסים שלכם..) היא לדמיין תכנית טלוויזיה.

אנחנו למעשה ערוץ טלוויזיה אינטרנטית ששומר על איכות גבוהה של תוכן והפקה.

מה שלא ניתן לראות בטלוויזיה (לוגו, סרטון המורכב ממצגת, איכות תמונה לא טובה וכו')  לא מתאים לפלטפורמה שלנו שכן הוא בא בניגוד לעקרונות ה"שייווק באמצעו תוכן" ובמקרה שלנו-.video marketing.

 

את הסרטון יש לשלוח לכאן

 

לא מצליחים להפיק בעצמכם סרטון איכותי מכל סיבה שהיא? נשמח לסייע לכם.

אנו מתמחים ומובילים בישראל את תחום "שיוק באמצעות וידיאו"  (video marketing)-

 

נוכל גם לעמוד לרשותכם בשירותים נוספים-

* הפקת ראיון בפורמט של "שיחה יומית" (כאן), יש גם אופציה שבמקום שתגיעו לאולפן נקיים את הראיון מביתכם או מהעסק שלכם  באמצעות זום)

* הפקת סרטון של הרצאה קצרה/קורס אינטרנטי שלכם באולפן   (כאן) או בבית

*הטמעת כתוביות לסרטון  (חשוב לצפייה ברשתות החברתיות ומבחינת הנגשה לבעלי מוגבלויות)

*אינדוקס הסרטון שלכם כך שגוגל יכיר כל מילה שאמרתם בו

אין לכם ערוץ יוטיוב?

שלחו לנו את הסרטון ונעלה אותו באמצעות היוטיוב שלנו.

אנו לרשותכם גם בשירותי אולפן, צילום, עריכה וניהול ערוצי יוטיוב שלכם (כאן)

בהצלחה!

אנחנו כאן לכל שאלה או הבהרה:

וטסאפ עסקי  054-2175888    צ'ט (כאן)   או מייל  agictv@gmail.com

 

 

 

מהי ה"טלוויזיה החדשה"?

הנה כמה מילים על המיזם, אליו נחזור בתם המשבר…

בעבר, כששאלנו: "מה נראה בטלוויזיה?", התכוונו לשאול מהו התוכן ששמו "טלוויזיה" שנראה בקופסה המכונה "טלוויזיה". לשניהם- הן לתוכן והן למסך- היה שם זהה- "טלוויזיה".

היום, טלוויזיה היא קופסא, מסך בסלון. התוכן שנקרא "טלוויזיה" עובר למסכים אחרים- למחשב, למחשב הנייד, לטאבלט וכמובן לטלפון הנייד. הטלפון הוא למעשה המסך שבו אנו צופים כיום ברוב תכני ה"טלוויזיה".

המושג "טלוויזיה" הוא לא נכון אפוא בהקשר שלנו. אנו לא מפיקים "טלוויזיה" שרואים במסך ה"טלוויזיה". אנו מפיקים "טלוויזיה" שרואים במסכים אחרים, וגם במכשיר הטלוויזיה.

על מנת להגדיר מחדש את עולמות התוכן המצולם, צריך למצוא מונח אחר. המשמעות של Tele-vision ביוונית היא "לראות מרחוק". מדובר במושג ארכאי, ישן, שמתאר את המסך ולא את התוכן! אגב, הוא גם לא מדויק- כשאנחנו רואים "טלוויזיה" בטלפון הנייד, אנחנו רואים את התוכן מאד מקרוב, ולא מרחוק.

על כן החלטתי להטביע מונח חדש – content vision- "לראות תוכן" (ולא "לראות מרחוק").

וזה בדיוק מה שאנחנו מפיקים- תוכן וידאו למגוון מסכים.

וזה לא הכל. המימד החדש הזה- content vision- יפתח גם פורמטים ייחודים משלו, שיבדלו אותו מה"טלוויזיה". כשם שהקולנוע הוליד את הטלוויזיה, והטלוויזיה יצרה פורמטים ייחודים משלה שבידלו אותה מהקולנוע (סדרות, חדשות, שעשועונים ועוד), כך ה- content vision יפתח פורמטים שיבדלו אותו מה-television.

וזהו האתגר המקצועי שלנו- לפצח את הפורמט של ה- content vision.

אני מפנה אותך להרצאה מצולמת קצרה שלי בנושא – כאן