שתפו את סרטון היוטיוב או הפודקסט מספוטיפיי
מיזם NOWTV שם למטרה להנגיש לקהל תכני וידיאו ופודקסטים איכותיים שיתנו לו ערך- מידע, טיפים או סתם הנאה מהצפייה.
טרחתם והפקתם סרטון תוכן מקצועי או פודקסט שלכם? יש לכם עכשיו הזדמנות לחשוף אותו לקהל רחב יותר להגדיל את הצפיות, ההאזנה ואת החשיפה אליכם.
NOWTV מאפשר לבעלי עסקים קטנים, עצמאים, מאמנים ומטפלים, יועצים, מומחים ומרצים, אמנים וזמרים, עמותות וחברות ולכל מי שיוצר תוכן – לחשוף את התוכן באתר.
אתם מוזמנים להיות חלק מ"הטלוויזיה החדשה" (על החזון והמיזם-כאן) ולשלוח אלינו לכאן קישור לסרטון בלווית קטע טקסט שיספר עליכם, פעילותכם ומה שעומד מאחורי הסרטון או הפודקסט.
היתרונות של הנגשת הסרטון או הפודקסט ב-NOWTV :
*חשיפה למעגלים רחבים יותר של צופים מעבר למעגל המצומצם שלכם
*הסרטונים מועלים לאתר באמצעות קישור לערוץ היוטיוב או הספוטיפיי שלכם, כך שהכניסות יספרו בערוץ שלכם. NOWTV מהווה רק כלי נוסף להגדיל את הצפיות או ההאזנות ואת הכניסות לערוץ שלכם.
*הסרטונים והפודקסטים שעולים ב-NOWTV עוברים בקרה של עורכים מקצועיים- הן מבחינת התוכן והן מבחינת נאותות ההפקה. המשמעות: חיפוש התוכן ב-NOWTV יבטיח תוצאות של סרטונים ופודקסטים איכותיים ומקצועיים בעברית, מה שיקל על הצופים להגיע במהירות וביעילות לסרטונים איוכותיים. (ניסיתם פעם לחפש משהו ביוטיוב? אחרי שהקשתם את נושא הסרטון קבלתם תוצאות של סרטונים בשפות רבות, לא מקצועיים, כאלה שנועדו רק למטרות פרסום או כאלה שבקושי אפשר לשמוע משהו או לראות בשל איכות הפקה נמוכה. סרטונים ב-NOWTV עוברים בקרה שחוסכת לגולש זמן רב ומביאה אותו ביעילות לסרטון המקצועי שלכם).
*הסרטון שלכם יהיה חלק ממיזם NOWTV – פלטפורמה חדשנית וראשונה מסוגה המנגישה סרטוני תוכן מקצועיים לקהל הרחב. נ
טיפים לסרטון:
העיקרון המנחה הוא שהתוכן עומד במרכז הסרט, ולא מי שמפיק אותו.
תוכן שמשווק אתכם בצורה ישירה "לא עושה את העבודה". הוא אפילו עלול להבריח את הצופים, שמוצפים באלפי סרטוני פרסום ולא רוצים "לשרוף זמן" על עוד אחד. הם כן יראו סרטון שיוכלו להפיק ממנו תועלת או הנאה.
זכרו! לא מדובר בסרטון פרסומי שלכם. הכוונה לסרטוני תוכן שצולמו באיכות מקצועית שיתנו ערך לצופה.
אורך מומלץ של הסרטון- עד 5 דקות.
אנא הקפידו על איכות צילום טובה:
*מצלמה טובה (בדרך כלל, לא מצלמת אינטרנט)
*רקע מתאים (לא קיר לבן עם שקעי חשמל, חדר מפוזר)
*פוקוס
*מבט למצלמה
*מקמו עצמכם במרכז ה'פריים'
*בחרו מקום שקט ללא רעשי רקע
*בדקו שהסאונד טוב וללא רעש צורמני
ובעיקר על תוכן מתאים וממוקד:
*התחילו את הסרטון ישר, ללא הקדמה מיותרת וללא הצגה מייגעת של עצמכם.
*אל תשלחו סרטון שהיה לייב שלכם בזום, בפייסבוק או בכל מקום אחר. תכבדו את הקהל שיצפה בסרטון גם שלא בזמן אמת.
*דברו ישר ולענין על הנושא שברצונם להציג. תגדירו את הנושא מראש ואל תסטו ממנו.
* תנו מידע לצופה – טיפים, רעיונות או הרצאה קצרה בתחום התמחותכם (אבל לא תוכן פרסומי)
*אל תשלבו לוגו, מייל, טלפון או כתובת שלכם (בניגוד להמלצות שאולי קבלתם, דברים אלה נותנים לסרטון "ארומה" שיווקית" ופוגעת באפקטיביות שלו. מי שיתרשם מכם, כבר יגיע אליכם ואם צריך- גם נעזור לו..)
הערה: סרטונים מתוך תכניות טלוויזיה אינן רלבנטיות לענייננו. אנו מכוונים ל"טלוויזיה שלא רואים בטלוויזיה".
לסיכום,
הדרך הטובה ביותר להבין את מה שאנחנו מחפשים (ובמידה רבה זה גם לטובת האינטרסים שלכם..) היא לדמיין תכנית טלוויזיה או רדיו.
אנחנו למעשה ערוץ טלוויזיה אינטרנטית ששומר על איכות גבוהה של תוכן והפקה.
מה שלא ניתן לראות בטלוויזיה (לוגו, סרטון המורכב ממצגת, איכות תמונה לא טובה וכו') לא מתאים לפלטפורמה שלנו שכן הוא בא בניגוד לעקרונות ה"שייווק באמצעו תוכן" ובמקרה שלנו-.video marketing.
את הסרטון יש לשלוח ל-(כאן)
הנחיות לפודקסט:
- מענין
- קולח
- מדבר לענין
- מגובש מבחינת זרימת התוכן
- איכות הקלטה טובה
- תחשבו בראש על תכנית רדיו מעניינת…
את הפודקסט שלכם מספוטיפיי יש לשלוח ל-(כאן)
לא מצליחים להפיק בעצמכם סרטון איכותי או פודקסט מכל סיבה שהיא? נשמח לסייע לכם.
אנו מתמחים ומובילים בישראל את תחום "שיוק באמצעות וידיאו" (video marketing)-
וכן בהפקת פודקסטים לעסקים:
נוכל גם לעמוד לרשותכם בשירותים נוספים-
* הפקת ראיון בפורמט של "שיחה יומית" (כאן), יש גם אופציה שבמקום שתגיעו לאולפן נקיים את הראיון מביתכם או מהעסק שלכם באמצעות זום)
*הפקת פודקסט
* הפקת סרטון של הרצאה קצרה/קורס אינטרנטי שלכם באולפן (כאן) או בבית
*הטמעת כתוביות לסרטון (חשוב לצפייה ברשתות החברתיות ומבחינת הנגשה לבעלי מוגבלויות)
*אינדוקס הסרטון שלכם כך שגוגל יכיר כל מילה שאמרתם בו
אין לכם ערוץ יוטיוב או ספוטיפיי?
שלחו לנו את הסרטון ונעלה אותו באמצעות היוטיוב שלנו.
אנו לרשותכם גם בשירותי אולפן, צילום, עריכה וניהול ערוצי יוטיוב שלכם (כאן)
בהצלחה!
אנחנו כאן לכל שאלה או הבהרה:
וטסאפ עסקי 054-2175888 צ'ט (כאן) או מייל agictv@gmail.com
מהי ה"טלוויזיה החדשה"?
הנה כמה מילים על המיזם, אליו נחזור בתם המשבר…
בעבר, כששאלנו: "מה נראה בטלוויזיה?", התכוונו לשאול מהו התוכן ששמו "טלוויזיה" שנראה בקופסה המכונה "טלוויזיה". לשניהם- הן לתוכן והן למסך- היה שם זהה- "טלוויזיה".
היום, טלוויזיה היא קופסא, מסך בסלון. התוכן שנקרא "טלוויזיה" עובר למסכים אחרים- למחשב, למחשב הנייד, לטאבלט וכמובן לטלפון הנייד. הטלפון הוא למעשה המסך שבו אנו צופים כיום ברוב תכני ה"טלוויזיה".
המושג "טלוויזיה" הוא לא נכון אפוא בהקשר שלנו. אנו לא מפיקים "טלוויזיה" שרואים במסך ה"טלוויזיה". אנו מפיקים "טלוויזיה" שרואים במסכים אחרים, וגם במכשיר הטלוויזיה.
על מנת להגדיר מחדש את עולמות התוכן המצולם, צריך למצוא מונח אחר. המשמעות של Tele-vision ביוונית היא "לראות מרחוק". מדובר במושג ארכאי, ישן, שמתאר את המסך ולא את התוכן! אגב, הוא גם לא מדויק- כשאנחנו רואים "טלוויזיה" בטלפון הנייד, אנחנו רואים את התוכן מאד מקרוב, ולא מרחוק.
על כן החלטתי להטביע מונח חדש – content vision- "לראות תוכן" (ולא "לראות מרחוק").
וזה בדיוק מה שאנחנו מפיקים- תוכן וידאו למגוון מסכים.
וזה לא הכל. המימד החדש הזה- content vision- יפתח גם פורמטים ייחודים משלו, שיבדלו אותו מה"טלוויזיה". כשם שהקולנוע הוליד את הטלוויזיה, והטלוויזיה יצרה פורמטים ייחודים משלה שבידלו אותה מהקולנוע (סדרות, חדשות, שעשועונים ועוד), כך ה- content vision יפתח פורמטים שיבדלו אותו מה-television.
וזהו האתגר המקצועי שלנו- לפצח את הפורמט של ה- content vision.
אני מפנה אותך להרצאה מצולמת קצרה שלי בנושא – כאן