קבוצת "ערוצי תוכן ישראל" מיסודו של ד"ר אמיר גילת, איש תקשורת ותיק ולשעבר יו"ר רשות השידור, מציגה את NOW דנטלי, מגזין הוידאו של רפואת השיניים בישראל.
"ערוצי תוכן ישראל", המפעילה את המיזם החדשני NOWTV היא חברה מובילה בתחום ה"וידאו מרקטינג" (שיווק באמצעות וידיאו") ובמסגרת פעילותה משיקה את מגזין הוידיאו העוסק בעולם הדנטלי בישראל.
במסגרת פעילות זו יופקו ראיונות, כתבות בשטח ומגזינים המיועדים לעוסקים ולמתעניינים בתחום, ובו דיווחים על החידושים
בתחום, שנוגע לכל אחת ואחד.
גם אתם מוזמנים להיות חלק מהפעילות החדשנית הזו, שתוכל לסייע לכם למתג, לקדם ולשווק את עצמכם.
אנחנו מסכמים אתכם מראש את נושא הראיון. כאנשי תקשורת מנוסים נדע לכוון אתכם לנושא מוגדר מעולמות התוכן שלכם שיעניין את קהל היעד שלכם.
לא מדובר על סרטון פרסומת, אלא על תוכן שייתן ערך ומידע לצופים בו. מבחינתנו, אתם באים לראיון טלוויזיה "רגיל" והתפקיד שלנו הוא לשמור שהסרטון לא ייגרר לסרטון פרסומת, שכן הוא יאבד את האפקטיביות שלו.
לאחר שנסכם את הנושא תגיעו לאולפן שם נקליט את הראיון. המוצר הסופי הוא סרטון באורך של כ-5 דקות בפורמט של ראיון טלוויזיה
אם יש לכם חומר ויזואלי רלוונטי לראיון (תמונות או סרטון וידאו) שיועברו אלינו מבעוד מועד- נוכל להטמיע אותו במהלך הראיון ללא תוספת תשלום.
כלם מבינים היום כמה חשוב סרטון וידיאו לאתר או לדף הפייסבוק שלכם. אנחנו נפיק עבורכם סרטון תוכן איכותי ומקצועי מחיר אטרקטיבי
הסרטון, באורך של כ-5 דקות, מוקלט באולפן שלנו בחיפה, במתכונת של תכנית טלוויזיה, עם דגש על התוכן שיועבר לצופה.
אפשר להיכנס לשידור גם מהעסק או מהבית שלכם, באמצעות שיחת וידיאו.
יתרונותיו העיקריים של סרטון שכזה" הםן:
תוכן איכותי ששם דגש על המסרים לקהל היעד
הפקה יוקרתית באולפן טלוויזיה מקצועי
תוכן וידאו בדיוק כמו שגוגל אוהב עןם שירות ייחודי של אינדוקס הסרטון
דרך יעילה למיתוג כמומחה מוביל בתחום
ראיון עם SHOW של הופעה בטלוויזיה
סרטון קצר המתאים לפייסבוק ואתר האינטרנט של הלקוח
הסרטון מופק ע"י חברת "ערוצי תוכן ישראל", בראשותו של ד"ר אמיר גילת, איש תקשורת ותיק ולשעבר יו"ר רשות השידור. החברה היא המובילה בישראל בתחום וידאו מרקטינג ("שיווק באמצעות וידיאו").
עשרות מומחים, עורכי דין, רופאים, יועצים, מאמנים, בעלי עסקים, אישי ציבור, אנשי רוח, יוצרים וארגונים כבר הבינו את הפוטנציאל הרב הגלום בסרטון זה.
תוכלו לבחור בין ריאון עם הלן בן משה או עם ד"ר אמיר גילת.
איך זה עובד?
אנחנו מסכמים אתכם מראש את נושא הראיון. כאנשי תקשורת מנוסים נדע לכוון אתכם לנושא מוגדר מעולמות התוכן שלכם שיעניין את קהל היעד שלכם.
לא מדובר על סרטון פרסומת, אלא על תוכן שייתן ערך ומידע לצופים בו. מבחינתנו, אתם באים לראיון טלוויזיה "רגיל" והתפקיד שלנו הוא לשמור שהסרטון לא ייגרר לסרטון פרסומת, שכן הוא יאבד את האפקטיביות שלו.
לאחר שנסכם את הנושא תגיעו לאולפן בחיפה ושם נקליט אתכם משיבים לשאלת הראיון. המוצר הסופי הוא סרטון באורך של כ-5 דקות בפורמט של ראיון טלוויזיה
הסרטון יועלה לאתר NOWTV וגם יעמוד לרשותכם לכל מטרה שהיא.
הציבור הערבי בישראל סוער בתקופה האחרונה בעקבות גל הפשיעה החמור שפוקד את הישובים הערבים.מתחילת השנה בלבד גבתה הפשיעה בחברה הערבית 19 קרבנות ו-111 בשנה שעברה.
גילויי האלימות הביאו לקיומה של הפגנה רבת משתתפים באום אל פאחם.
ההפגנה עצמה הפכה למפגן אלימות בין המשטרה למפגינים. בכתבה של חסן שעלאן וליאור אל חי ב"ידיעות אחרונות" (28.2.21) צוטט תושב העיר, עבד אל רחים מחאמיד:
"המשטרה גיבורה נגד חפים מפשע אבל מרוצחים היא פוחדת. והרי כלם יודעים איפה הם נמצאים". תושב אחר,סעיד אגבריה, הגיע להפגנה ועם ילדיו ואמר לכתבי העיתון: "כל הלילה הם בכו ואמרו: 'המשטרה רוצה להרוג אותנו'".
כותרת הכתבה היתה "הפגנת קרב" ובכותרת המשנה נכתב: "כדורי גומי, רימוני הלם ועשן, גז מדמיע, זרנוקי מים* עימותים קשים , פצועים ועצורים. ההפגנה באום אל פאחם שהתקיימה במחאה על המחדל הממשלתי בטיפול באלימות בחברה הערביצת נתקלה בתגובה קשה*המשטרה: "הם יידו אבנים".